Strani

torek, 27. avgust 2013

Varnost pri delu

Rižota na milanski način (kao)

mala čebula
en feferon
par paradižnikov
riž
obilo začimb

Čebulo prepražim, nasekljane feferone dodam prepraženi čebuli, dodam paradižnika malo, nasujem sol in začimbe (predvsem čili, poper in papriko), ko menim, da je vse dovolj skuhano vržem preveč riža v omako in kuham striktno po navodilih. Postrežemo takoj, da se riž ne napije s sokom in tako bo rižota suha.

Danes sem priznam, za nalašč nasekljal en rdeč in en zelen feferon s semeni vred, za povrh dodal še čili. Razplet bi moral biti : hrana, voda, voda, voda, stranišče, voda, spat, stranišče (ob 2.34), voda, spat, stranišče (ob 3.58), voda, spat, dobro jutro dan. Na moje presenečenje sploh ne čutim več opekline, oziroma malo lažem, ker sem skoraj prepričal soprogo v stavo, kdo si upa pojest žličko ČILI DUNDICUT, ko sem videl, da je zadeva grobo mleta s semeni vred sem Đekovsko s končkom jezika okusil vsebino in mi je bilo pri priči žal. Spomnil sem se dogodka, ko sem iz dekorativnega suhega čilija s prsti potegnil vsa semena, genij pa šel na stranišče brez predhodno si umit roke. 
Kakorkoli me pekoča izkušnja ni odvrnila od začimbe in me zelo mika pripravit kakšno pijačo s čilija, tako da malo "popestri" okus, mogoče pa bi lahko res začel bruhat ogenj.


Ni komentarjev:

Objavite komentar